12.08.2024

Регламент Чемпіонату Київщини-2024/2025

Офіційна збірка правил і норм регулярного сезону.

ГЛАВА І. МЕТА І ЗАВДАННЯ РЕГЛАМЕНТУ 

Стаття 1. Мета.

Метою Регламенту є визначення та впровадження принципів організації і проведення змагань з футболу серед аматорських команд Київської області, прав, обов’язків і відповідальності суб’єктів футболу.

Стаття 2. Завдання.

  1. Сприяти проведенню змагань на рівні вимог статутних і регламентних документів Української асоціації футболу  та Київського об’єднання асоціацій футболу.
  2. Установити порядок здійснення управління змаганнями.
  3. Визначити заходи дисциплінарного впливу до порушників порядку організації  та проведення змагань.

ГЛАВА ІІ. МЕТА І ЗАВДАННЯ ЗМАГАНЬ

Стаття 3. Мета.

Метою змагань є популяризація та піднесення престижу футболу, організація дозвілля  та залучення до занять футболом широких верств населення, визначення переможця Чемпіонату Київської області, а також створення умов для успішного виступу представницьких команд на всеукраїнських змаганнях. 

Стаття 4. Завдання.

  1. Сприяти оздоровленню широких верств населення Київської області.
  2. Сприяти подальшому розвитку футболу в Київській області на основі співпраці з Управлінням молоді та спорту Київської обласної військової адміністрації.
  3. Сприяти підвищенню рівня майстерності футболістів.
  4. Сприяти створенню оптимальних умов для підготовки та успішного виступу як клубних, так і збірних команд Київської області у всеукраїнських змаганнях.
  5. Сприяти організації дозвілля мешканців області.

ГЛАВА ІІІ. УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

Стаття 5. Система проведення змагань.

  1. У Київській області проводяться такі змагання під егідою КОАФ:

– Чемпіонат Київської області;

– Чемпіонат і Кубок Київської області серед ветеранів у вікових категоріях 40+, 45+, 50+, 55+;

–  Кубок Київської області серед аматорів;

– Суперкубок  Київської області серед аматорів.

  1. Чемпіонат Київської області 2024/2025 років проводяться в два кола: “осінь” (перше коло) – “весна” (друге коло) з роз’їздами – на своєму полі та на полі суперника.
  2. Розіграш Кубка Київської області проводиться за системою з вибуванням, у кожному раунді передбачено два матчі (за винятком фіналу).
  3. Розіграш Суперкубка Київської області проводиться з одного матчу. 

Стаття 6. Керівництво змаганнями.

  1. Відповідно до Статуту КОАФ, виключне право на загальне керівництво і контроль за організацією та проведенням обласних змагань з футболу належить Виконкому КОАФ.
  2. Безпосередня організація та проведення турнірів покладається на Комітет проведення змагань, якому належить право оперативного прийняття рішень у межах своєї компетенції.
  3. Комітет проведення змагань має право розглядати і приймати рішення з усіх питань, що стосуються порушення Регламенту.
  4. Усі питання, що не передбачені цим Регламентом, регулюються Комітетом проведення змагань КОАФ, КДК і Апеляційним комітетом.
  5. Сторона, яка не згодна з рішенням Комітету проведення змагань, подає в установленому порядку заяву до КДК КОАФ.
  6. У разі незгоди з рішенням КДК КОАФ, заява подається до Апеляційного комітету КОАФ, рішення якого є остаточним.

Стаття 7. Учасники змагань.

  1. Учасниками обласних змагань з футболу можуть бути аматорські футбольні клуби, збірні команди міст/територіальної громади (далі – клуби), які виконують вимоги Регламенту, своєчасно перераховують заявкові внески та інші платежі у розмірах і термінах, визначених Виконкомом КОАФ.
  2. Обласні змагання з футболу сезону 2024/2025 років:

а) Чемпіонат області – не більше 14 команд за спортивним принципом;

б) розіграш Кубка області – усі бажаючі (лігові команди – обов’язково);

в) Розіграш Суперкубка – чемпіон і володар (або фіналіст) Кубка області;

г) Чемпіонат і Кубок області серед ветеранів – усі бажаючі.

  1. Склад Вищої ліги визначається згідно з поданими заявками, але на основі спортивного принципу – з обов’язковим урахуванням результатів минулого сезону.
  2. Персональний склад учасників ліги і розіграшу Кубка області остаточно визначає та затверджує Дирекція КОАФ.
  1. Клуб зобов’язаний мати на правах власності або орендувати стадіон (футбольне поле), що відповідає вимогам регламентних документів КОАФ.

Стаття 8. Календар змагань.

  1. Календарі змагань складаються на підставі жеребкування.
  2. Матчі проводяться на футбольних полях команд, указаних у календарі першими.
  3. Календар другого кола змагань є повторенням календаря першого кола, змінюються лише господарі поля.
  4. Право перенесення матчу у випадках, не передбачених Регламентом, належить Комітету проведення змагань.
  5. Комітет проведення змагань зобов’язаний перенести матч Чемпіонату чи Кубка Київської області, якщо його дата збігається з датою матчу цієї ж команди в аматорському Чемпіонаті чи Кубку країни.

Стаття 9. Заявкові документи. Порядок заявки на участь у змаганнях.

  1. Команда – учасник вносить до друкованого на комп’ютері у трьох примірниках установленої форми заявкового листа прізвища осіб керівного складу та футболістів, які мають дозвіл лікаря на виступ у турнірі.
  2. Заявковий лист команди підписується керівником клубу (керівником організації, установи, підприємства та ін., які представляє команда), професіональним лікарем (обов’язкова персональна печатка лікаря) та узгоджується з Регіональною асоціацією футболу. Підписи засвідчуються печатками відповідних установ.
  3. Разом із заявковим листом до КОАФ подаються:

3.1. Копія платіжного доручення про сплату заявкового грошового внеску у визначеній сумі.

3.2. Дані про юридичну адресу та банківські реквізити клубу, адресу стадіону (вказати номери телефонів, електронну адресу).

3.3. Склад керівників клубу (вказати рік і дату народження, номери телефонів, електронну адресу).

3.4. Копія  громадянських паспортів кожного футболіста (1 та 2 сторінки на одному аркуші). На футболістів віком до 16 років – персональна медична довідка про допуск до змагань аматорів  і письмовий дозвіл батьків.  Юні футболісти віком до 16 років до змагань аматорів  допускаються як виняток з обов’язковим дотриманням відповідних організаційних і медичних вимог.

3.5. Паспорти футболістів, видані КОАФ.

3.6. Одна  кольорова фотокартка паспортного розміру кожного футболіста.

  1. Заявка команди проводиться згідно з графіком, затвердженим КОАФ.
  2. Клуб, який не подав заявкову документацію відповідно до вимог ст. 9, до змагань не допускається.
  3. Клуб, який має заборгованість перед КОАФ, до заявки не допускається.
  4. Зміна назви команди відбувається за офіційним поданням клубу і затверджується Комітетом проведення змагань після перерахування на рахунок КОАФ грошового внеску у сумі 5 000 (п’ять тисяч) грн. Рішення Комітету щодо зміни назви команди затверджується Дирекцією  КОАФ.

Стаття 10. Місця проведення змагань.

  1. Матчі обласних змагань з футболу проводяться на полях, допущених Комітетом з питань стадіонів і безпеки гри КОАФ. Прийом футбольних полів проводиться відповідною комісією територіальної федерації футболу за присутності представника Комітету не пізніше як за тиждень до початку змагань.
  2. За форс-мажорних обставин право прийняття рішення щодо зміни місця і/або дати проведення матчу належить Комітету проведення змагань.
  3. На стадіонах забороняється розміщення реклами тютюнових компаній.
  4. Команда гостей несе відповідальність за дотримання порядку та збереження майна в спеціально відведених для неї приміщеннях і/або ділянках стадіону і зобов’язана, у разі пошкодження його, відшкодувати збитки клубу господарів. Інформацію про це надає спостерігач арбітражу-делегат КОАФ, а суму компенсації визначає комісія, спеціально призначена КОАФ. 

Стаття 11. Обов’язки клубу-господаря поля щодо підготовки стадіону до матчу.

  1. Клуб-господар поля та адміністрація стадіону зобов’язані:

1.1. Підняти на флагштоках стадіону Державний Прапор України.

1.2. Надати футбольне поле встановлених розмірів згідно з Правилами гри в футбол.

1.3. Забезпечити:

– команди,  арбітрів, спостерігача арбітражу роздягальнями, душовими кабінами з гарячою водою, а також арбітрів і спостерігача арбітражу – чаєм і  питною водою;

– місця для керівників команд і запасних гравців, а також для спостерігача арбітражу;

– розмітку технічної площі перед місцями для керівників команд і запасних гравців;

– необхідний для гри інвентар, зокрема не менше трьох однакових м’ячів;

– не менше шести юних футболістів для подавання м’ячів;

– умови для проведення відеозапису матчу гостями;

– чергування лікаря та правоохоронців (стюардів);

– оперативний телефонний зв’язок з КОАФ для спостерігача арбітражу.

1.4. Виключити можливість присутності сторонніх осіб у кімнаті арбітрів. Крім арбітрів, у ній має право перебувати тільки делегат-спостерігач арбітражу.

1.5. Забезпечити охорону громадського порядку  та охорону учасників змагань, офіційних осіб і глядачів до, під час та після закінчення матчу з урахуванням вимог і норм воєнного часу (Спеціальний протокол – додається), а також подбати про роботу на матчі стюардів і професійних медиків.

2. За воротами команд під час матчу можуть перебувати тільки представники ЗМІ та – обов’язково – юні футболісти котрі подають м’ячі.

3. Команда-господар зобов’язана надати делегату КОАФ (спостерігачу арбітражу) за годину до початку матчу дозвіл місцевої влади на проведення матчів у воєнний час і затверджений план евакуації під час повітряної тривоги, а також представити відповідальну особу за здійснення евакуаційних заходів.          

Стаття 12. Забезпечення громадського порядку та безпеки на стадіоні.

  1. Клуб-господар поля несе відповідальність за громадський порядок та безпеку до, під час і після матчу на стадіоні та прилеглій до нього території, що визначена в паспорті стадіону.
  2. Клуб-господар поля зобов’язаний забезпечити присутність правоохоронців (стюардів) у кількості, достатній для протидії порушенням громадського порядку та забезпечення охорони учасників змагань на стадіоні. У випадку відсутності стюардів або правоохоронців арбітр має право не проводити матч, а  до клубу (команди господаря) застосовуються дисциплінарні санкції та штраф у розмірі 5000 (п’ять тисяч) грн. У цьому разі клуб-господар зобов’язаний відшкодувати колективу гостей реальні затрати на проїзд і харчування футболістів.
  3. У разі незабезпечення необхідних умов для проведення матчу, передбачених ст.ст. 11, 12, до клубу-господаря застосовуються штрафні та дисциплінарні санкції – аж до зарахування поразки (зняття турнірних очок).
  4. Учасники змагань не повинні припускатися проявів дискримінації і/або расизму, публічних образ, або наклепу в ганебній формі щодо расової належності, кольору шкіри, мови, політичного і релігійного переконання або етнічного походження, а також будь-яких інших актів дискримінації і/або расизму чи зневаги до кого-небудь. Такі дії підпадають під застосування дисциплінарних санкцій у контексті статті 21 Дисциплінарних правил УАФ. (Строки відсторонення та розміри дисциплінарних санкцій у вигляді обов’язкового грошового внеску визначає Контрольно – дисциплінарний комітет).
  5. Офіційні матчі сезону 2024/2025 років проводяться без глядачів доти, доки не буде прийнято іншого рішення організаторами змагань (Виконкомом КОАФ).      

Стаття 13. Визначення місць команд у турнірній таблиці.

  1. За перемогу команді нараховується 3 очки, за нічию – 1 очко, за поразку очки не нараховуються. За неявку на матч без поважної причини з команди знімаються 3 очки.
  2. Місця команд у чемпіонаті визначаються за такими показниками, здобутими в усіх зустрічах:

– більша кількість набраних очок;

– краща різниця забитих і пропущених м’ячів;

– більша кількість забитих м’ячів.

  1. У випадку рівності показників, зазначених у пункті 2, у двох і більше команд, які не претендують на титул переможця, перевага надається команді, що має кращі результати особистих зустрічей з конкурентом (конкурентами).
  2. Якщо дві (або більше) команди набрали найбільшу кількість очок у всіх матчах Чемпіонату Київщини, то чемпіон області визначається за результатом додаткового матчу (чи міні-турніру) між ними на нейтральному полі, рішення щодо яких приймає Комітет проведення змагань КОАФ.

Якщо основний час такого матчу (при двох претендентах) закінчується внічию, то призначається серія 11-метрових ударів для визначення переможця. Якщо титул виборюватимуть три та більше команд, то переможець визначатиметься за такими показниками:

– більша кількість набраних очок;

– результат особистої зустрічі чи зустрічей;

– краща різниця забитих і пропущених м’ячів у всіх матчах;

– більша кількість забитих м’ячів у всіх матчах;

– менша кількість штрафних очок  (1 очко – попередження, 3 очки – вилучення) в усіх матчах.

За рівності цих показників місця команд визначаються жеребкуванням, яке здійснює  Комітет проведення змагань КОАФ.           

Стаття 14. Нагородження.

  1. Команда, яка посіла перше місце, отримує звання “Чемпіон Київської області з футболу 2024/2025 років”. Вона нагороджується Кубком та Дипломом КОАФ. Гравці та тренери команди нагороджуються медалями (загалом – 35 медалей).

Команди, які посіли друге і третє місця, нагороджуються Дипломами КОАФ, а гравці та тренери – медалями відповідних ступенів (загалом – по 35 медалей).

  1. Команда-переможниця Кубка області нагороджується Кубком і Дипломом КОАФ. Команда-фіналіст нагороджується Кубком і Дипломом КОАФ. Гравці нагороджуються медалями відповідних ступенів (загалом – по 35 медалей).
  2. Команда-переможець Суперкубка області нагороджується Кубком і Дипломом КОАФ. Команда-учасник нагороджується Дипломом КОАФ. Гравці нагороджуються медалями відповідних ступенів (загалом – по 35 медалей).
  3. Арбітри та спостерігач арбітражу, що проводили фінал відкритого Кубка Київської області і/або суперкубковий матч, нагороджуються спеціальними відзнаками.            

Стаття 15. Перехід команд із ліги в лігу за підсумками змагань.

  1. Команда, що виборола звання “Чемпіон області 2024/2025 років”, та команди, що посіли друге і третє місця у Чемпіонаті області, а також володар Кубка та фіналіст Кубка Київської області отримують право на участь у Чемпіонаті та розіграші Кубка України серед аматорських команд сезону 2025/2026 років.
  2. Право на виступи в офіційних змаганнях аматорів України можуть отримати лише безпосередні учасники Чемпіонату Київщини.                 

Стаття 16. Неявка команди на матч.

  1. Команді, яка не з’явилася на календарний або кубковий матч офіційних турнірів Київської області, або запізнилася без поважної причини (поважна причина – виключно форс-мажорна ситуація), зараховується поразка (-:+), команді-суперниці – перемога (+:-), а до команди, яка не з’явилася на матч і не повідомила про це в установлені строки, застосовуються штрафні санкції (5000 грн за неявку) і вона зобов’язана відшкодувати клубу- супернику реальні затрати на організацію та проведення матчу, який не відбувся, а також – дисциплінарні санкції – з неї знімаються три турнірні очки.
  2. Якщо обидві команди не з’явилися на матч Чемпіонату або Кубка Київської області, то їм зараховується поразка (-:+), а до клубів застосовуються відповідні дисциплінарні та штрафні санкції (мінус три очки і штраф у розмірі 5000 грн).

Стаття 17. Виключення команди зі змагань.

  1. Якщо команда, яку виключили зі змагань, провела половину і більше матчів, то їй зараховуються  поразки  в  матчах,  які  залишились  (-:+), а командам-суперницям зараховуються перемоги (+:-); якщо менше половини матчів – результати всіх зіграних матчів анулюються.
  2. Якщо команда повторно не з’явилася на матч без поважної причини, то Виконком КОАФ має право виключити її зі змагань.
  3. Залишок суми заявкового грошового внеску команди, яку виключено зі змагань, зараховується у Фонд розвитку КОАФ.               

Стаття 18. Правонаступність.

  1. У випадку зміни власника клубу або його реорганізації (виділення футбольної команди – структурного підрозділу клубу, на базі якого створюється новий клуб; перетворення клубу в установу іншої організаційно-правової форми), а також за умови передання клубом своїх прав і обов’язків учасника змагань з футболу в Київській області, новий клуб, який бажає стати правонаступником, повинен подати до КОАФ такі документи:

1.1. Договір про правонаступність.

1.2. Нотаріально завірені копії установчих документів нового власника клубу.

1.3. Письмові зобов’язання нового власника клубу:

а) про прийняття на себе боргів попереднього власника клубу перед КОАФ;

б) про прийняття на себе зобов’язань попереднього власника клубу перед футболістами, тренерами, іншими працівниками клубу.

  1. Тільки за дотримання вимог пункту 1 статті 18 новий клуб отримує право на участь у змаганнях Київської області і на компенсацію від професійних клубів за підготовку футболістів.
  2. Процедура реєстрації клубу здійснюється відповідно до вимог Статуту КОАФ.
  3. Новий клуб-учасник офіційних обласних змагань має перерахувати на рахунок київського об’єднання асоціацій футболу обов’язковий вступний внесок у сумі, що його визначає Дирекція КОАФ.              

         Стаття 19. Участь та заміна футболістів у матчах.

  1. При проведенні матчів Чемпіонату, Кубка та Суперкубка Київської області офіційна особа клубу повинна друкованими літерами вписати до листа Рапорту арбітра прізвища та імена не більше 23 футболістів (11 основних і 12 запасних), а також не більше п’яти офіційних осіб.
  2. Офіційна особа команди зобов’язана за 45 хв. до початку матчу надати арбітру Паспорти футболістів та заповнений лист Рапорту арбітра із зазначеними прізвищами і номерами кожного з футболістів та підписами капітана і офіційної особи команди.
  3. Після того, як арбітр отримав лист Рапорту арбітра, за умови, що матч не розпочався, діють такі положення:

а) якщо будь-хто з одинадцяти футболістів, зазначених у листі Рапорту арбітра, не має можливості розпочати матч у стартовому складі, його/їх може замінити будь-який футболіст з числа запасних, внесених до Рапорту арбітра, цей гравець може взяти участь у цьому матчі;

б) якщо будь-хто з семи запасних футболістів, зазначених у листі Рапорту арбітра (за винятком воротаря), не має можливості взяти участь у матчі, його/їх замінити не можна;

в) якщо воротар, прізвище якого внесено до листа Рапорту арбітра, не має можливості взяти участь у матчі, він може бути замінений іншим воротарем команди, прізвище якого не було внесено до листа Рапорту арбітра до фактичного початку гри, але заявленого на сезон;

  1. Футболіст, прізвище якого внесено до листа Рапорту арбітра, вважається учасником матчу, навіть якщо він не виходив на заміну.
  2. За внесення до листа Рапорту арбітра прізвища відстороненого від участі в матчах або незаявленого футболіста, у разі, якщо цей футболіст безпосередньо не брав участі у матчі, до клубу застосовуються штрафні санкції (3000 грн).
  3. За внесення до листа Рапорту арбітра прізвища відстороненого від участі в матчах або незаявленого футболіста, у разі, якщо цей футболіст безпосередньо брав участь у матчі (виходив на футбольне поле), команді зараховується поразка (-:+), а команді-суперниці – перемога (+:-). Якщо у матчі перемогла команда-суперниця, тоді рахунок залишається незмінним, а команда, що порушила регламент, зобов’язана сплатити штраф (3000 грн) у будь – якому випадку.
  4. Якщо до листа Рапорту арбітра у складах обох команд внесені прізвища відсторонених від участі в матчах або незаявлених футболістів, але ці футболісти безпосередньо не брали участь у матчі, то до обох клубів застосовуються дисциплінарні та штрафні санкції (по 3000 грн.).
  5. Якщо до листа Рапорту арбітра у складах обох команд внесені прізвища відсторонених від участі в матчах або незаявлених футболістів, і ці футболісти безпосередньо брали участі у матчі (виходили на футбольне поле), то обом командам зараховується поразка (-:+), а також на них накладається штраф (по 3000 грн).
  6. Якщо ситуації, зазначені в пункті 8 статті 19, виникли у фіналі Кубка Київської області, додатковому матчі для визначення Чемпіона Київської області чи матчі за Суперкубок Київської області, то результат матчу анулюється і він проводиться повторно. Дату проведення повторного матчу визначає Комітет проведення змагань.
  7. До клубів, які порушили пункти 6,8 статті 19, застосовуються дисциплінарні санкції.
  8. Футболіст, прізвище якого не внесено до листа Рапорту арбітра, не має права брати участь у матчі.
  9. Запасні та замінені футболісти, а також не більше п’яти офіційних представників команди, прізвища яких внесені до листа Рапорту арбітра, під час матчу повинні перебувати на місцях, відведених для них у технічній площі.
  10. Особи, прізвища яких не внесені до листа Рапорту арбітра, під час матчу не мають права перебувати у технічній площі.
  11. Розминка запасних футболістів під час матчу дозволяється біля кутового флагштока за лінією воріт своєї команди і за першим асистентом арбітра. Одночасно розминку можуть проводити не більше трьох футболістів від кожної команди у маніжках, які відрізняються за кольором від форми учасників матчу та арбітрів.
  12. У матчі дозволяється заміна не більше семи футболістів.
  13. Заміни проводяться з числа футболістів, прізвища яких внесені до листа Рапорту арбітра.
  14. Участь футболістів-легіонерів (які не мають громадянства України) у змаганнях Київської області дозволяється за наявності міжнародного трансферного сертифікату. 

Стаття 20. Вимоги до екіпірування футболіста.

  1. Ігрова форма футболіста складається з футболки, шортів, гетрів, щитків та взуття.
  2. Кольори футболок та гетрів футболістів команд не повинні збігатися. Якщо

форма команд схожа за кольором, змінити її (на вимогу арбітра) повинна місцева команда (або номінальний господар поля).

  1. Кольори футболок гравців команд не повинні збігатися з кольорами футболок арбітрів.
  2. Колір футболки воротаря повинен відрізнятися від кольору футболок інших футболістів обох команд.
  3. Футболка повинна мати короткі (до нижньої третини плеча) або довгі рукави.
  4. Підтрусники та рейтузи мають бути однакового кольору з шортами. Вони не повинні досягати верхньої частини коліна.
  5. Номери на футболках футболістів повинні відповідати номерам, за якими прізвища футболістів внесено до Рапорту арбітра.
  6. Номери на футболках повинні розміщуватися по центру зі спини. Висота номера повинна бути від двадцяти п’яти см до тридцяти п’яти см, ширина – не менше двадцяти см. Ширина смуги номера – не менше трьох см. На смугастих футболках номери наносяться на однокольоровому прямокутнику.
  7. Номери на шортах розміщуються спереду в будь-якому місці з правого або лівого боку. Висота цих номерів – від десяти до п’ятнадцяти см.
  8. Усі номери повинні бути одного кольору, контрастно відрізнятися від кольору футболки (шортів) і не містити в собі елементів реклами або дизайну.
  9. Реклама спонсора або товару розміщується тільки спереду футболки. Площа рекламного поля не повинна перевищувати 200 см2. Рекламні підписи можуть бути будь-якого кольору, а за висотою – не більше десяти см.
  10. Реклама тютюнових компаній на екіпіруванні футболіста не дозволяється.

Стаття 21. Порядок прийому команди-суперника клубом-господарем  поля. 

  1. Клуб гостей повинен не пізніше, ніж за три дні до прибуття команди, повідомити клуб-господар поля про дату, час прибуття та кількісний склад делегації. У разі несвоєчасного виконання цих вимог претензії клубу гостей не приймаються.
  2. Офіційна особа клубу-господаря поля зобов’язана зустріти команду гостей та погодити програму перебування.
  3. Протягом усього часу перебування команди гостей у населеному пункті клуб-господар поля несе відповідальність за її безпеку, залучаючи для цього відповідні служби.
  4. У разі ігнорування офіційними особами команди гостей пропозицій клубу-господаря поля щодо гарантій безпеки, у тому числі майнової, паркування автотранспортних засобів у не відведених для цього місцях, клуб-господар поля не несе відповідальності за завдані збитки.
  5. Клуб-господар зобов’язаний повідомити про місце та час проведення матчу команду суперника та куратора Чемпіонату у понеділок до 14:00.            

Стаття 22. Відповідальність клубу, керівників і  футболістів.

  1. Керівники, футболісти, тренери та інші фахівці клубу, які беруть участь у змаганнях, повинні виконувати всі вимоги Регламенту, виявляючи при цьому високу дисципліну, організованість, толерантність до офіційних осіб, делегата (спостерігача арбітражу), арбітрів, суперників, представників засобів масової інформації та глядачів.
  2. Клуб несе відповідальність за поведінку футболістів та офіційних осіб своєї команди (клубу). Керівники клубу, тренери не мають права втручатися в дії делегата (спостерігача арбітражу) та арбітрів.
  3. Клуб несе відповідальність за забезпечення правопорядку на стадіоні до, під час та після матчу.
  4. Клуб-господар зобов’язаний здійснити відеозапис матчу і надати його організаторам (Комітету арбітрів) за потреби, а також підготувати відповідне місце для здійснення відеозапису клубом, що гостює.
  5. Кожний клуб-учасник змагань зобов’язаний організувати та провести семінар з Правил гри за участю представників Комітету арбітрів КОАФ для тренерів і гравців команди.
  6. Очолювати представницьку команду та керувати нею безпосередньо в технічній зоні під час проведення матчу має право лише ліцензований (диплом «С» як мінімум) тренер.
  7. Клуб зобов’язаний мати сайт або офіційну сторінку в соцмережах.
  8. За невиконання (порушення) вимог Статутів КОАФ та УАФ, Регламенту, інших нормативних документів до клубу і/або офіційних осіб, футболістів застосовуються дисциплінарні та штрафні санкції (до 5000 гривень включно).

Стаття 23. Офіційна процедура перед початком і  після закінчення матчу.

  1. Перед початком матчу футболісти обох команд розташовуються в центрі поля обличчям до центральної трибуни. Арбітри розташовуються між командами. Футболісти вітають глядачів підняттям рук над головою.
  2. Футболісти команди гостей проходять повз арбітрів і команду господарів поля, вітаючи кожного рукоплесканням, після чого повертаються на початкову позицію, проходячи за футболістами команди господарів поля та арбітрами.
  3. Футболісти команди-господаря поля проходять повз арбітрів, вітаючи кожного рукоплесканням, і повертаються на початкову позицію, проходячи за арбітрами.
  4. Після привітання арбітр шляхом жеребкування з капітаном команди гостей визначає право вибору воріт.
  5. Після закінчення матчу команди розташовуються в центрі поля поруч з арбітрами. Капітани команд рукоплесканням дякують арбітрам за проведений матч.
  6. За умов карантинних обмежень офіційна процедура здійснюватиметься за спрощеними правилами, котрі визначить, на основі державних нормативних актів, і доведе до відома безпосередніх учасників Комітет проведення змагань.

Стаття 24. Обовязки клубу-господаря поля з прийому делегата (спостерігача арбітражу) та арбітрів. 

  1. Призначити відповідальну особу за безпеку делегата (спостерігача арбітражу) та арбітрів.
  2. Проінформувати про систему безпеки команд, їх майна та місця паркування автотранспортних засобів.
  3. Надати делегату (спостерігачу арбітражу) місце, яке забезпечує комфортні умови для виконання своїх обов’язків під час матчу, а також телефон для оперативної передачі інформації про матч до КОАФ.
  4. Забезпечити роботу на матчі професійного лікаря та правоохоронців (стюардів).

                Стаття 25. Протест. Порядок подання. Розгляд. 

  1. Офіційна особа клубу зобов’язана відразу після закінчення матчу попередити делегата (спостерігача арбітражу) та арбітра про подання протесту. Відповідна заява про подання протесту підписується головним тренером (начальником команди) і передається делегату (спостерігачу арбітражу), який зобов’язаний проінформувати про це команду-суперницю та КОАФ. Делегат повинен повідомити КОАФ про цю заяву. Клуб зобов’язаний протягом 24 годин після закінчення матчу направити обґрунтований протест до КОАФ.
  2. Протест на невідповідність Правилам гри розмірів воріт і/або розмітки футбольного поля подається у письмовій формі арбітру не пізніше, ніж за годину до початку матчу.
  3. Не приймається до розгляду несвоєчасно поданий протест, а також, якщо він поданий на рішення арбітра протягом матчу в таких випадках:

а) призначення (не призначення) вільного, штрафного або одинадцятиметрового удару;

б) визначення положення “поза грою”;

в) визначення виходу м’яча за межі поля і надання права введення м’яча у  гру;

г) зараховане або не зараховане взяття воріт;

ґ) попередження або вилучення футболіста з поля.

  1. Протест приймає Комітет проведення змагань і передає на розгляд Контрольно – дисциплінарного комітету.
  2. Протести розглядаються КДК після перерахування грошового внеску на р/р КОАФ у розмірі 5000 грн. Якщо протест задоволений, внесок повертається команді, яка подала протест. Протест не розглядається, якщо вказаний внесок не перерахований протягом 3 (трьох) діб після подання протесту.    

Стаття 26. Фінансові умови. 

  1. Клуби (аматорські футбольні клуби, збірні команди міст/територіальної громади) несуть витрати, пов’язані з участю команди у змаганнях.
  2. Для відшкодування витрат, пов’язаних з проведенням змагань, Виконком КОАФ затверджує суми та терміни сплати клубами річних заявкових грошових внесків, що перераховуються на р/р КОАФ.
  3. Сума річного заявкового грошового внеску клубу становить:

а) Вища ліга – 25 000 грн; б) Кубок області – 5 000 грн. для лігових команд і 3 000 грн. для нелігових колективів.

  1. Індивідуальні внески за участь сплачуються в таких розмірах:

– за кожного з 30 гравців, занесених до заявки– по 200 грн;

– за кожного гравця, заявленого понад указану кількість футболістів, клуби перераховують до КОАФ 1000 грн. індивідуального внеску;

– за кожного гравця- легіонера (закордонного футболіста з іншим громадянством) – плюс 1000 грн. 

  1. Оплата арбітражу та інспектування: 

         Чемпіонат і  Кубок області: 

Безготівковий розрахунок –  сума 5 500 грн (за проведення та організацію арбітражу одного домашнього матчу), готівковий – 5000 грн.

  1. Інші фінансові зобов’язання визначаються спеціальними доповненнями, прийнятими Виконкомом, які є невід’ємною частиною Регламенту (пункт 2 ст.44).
  2. Заявкові грошові внески перераховуються за такими реквізитами:

Реквізити: ГС “Київське об’єднання асоціацій футболу”

п/р  IBANUA193003460000026009021887902 в АТ «Альфа-банк» м. Києва
МФО 300346
ЄДРПОУ  24591483 

ГЛАВА IV. АРБІТРАЖ

Стаття 27. Здійснення арбітражу. 

  1. Арбітраж здійснюється відповідно до Правил гри, змін і доповнень до них, затверджених ФІФА.
  2. Арбітраж здійснюють арбітри, рекомендовані Комітетом арбітрів КОАФ для проведення матчів у відповідних лігах Київської області.
  3. Арбітраж здійснюється офіційними особами матчу відповідно до Правил гри в редакції ФІФА. Офіційні особи матчу зобов’язані виконувати свої обов’язки зі спортивною відданістю, з дотриманням під час ухвалення рішень принципів незацікавленості, неупередженості та незалежності. Також їхня поведінка у кожній мікровзаємодії, пов’язаній зі спортивною діяльністю, має бути прозорою, коректною та бездоганною.
  4. Офіційні особи матчу повинні дотримуватися положень Статуту УАФ, Статуту КОАФ, Кодексу етики і чесної гри «Чесна гра – дисципліна і повага», Регламенту Комітету арбітрів УАФ, Регламенту комітету арбітрів КОАФ, Регламенту змагань КОАФ, а також будь-яких інших директив та положень, затверджених керівними органами УАФ та КОАФ.
  5. Поведінка офіційних осіб матчу, навіть та, що не пов’язана зі спортивною діяльністю, з метою підтримки іміджу та створення атмосфери довіри до КОАФ та арбітражу/спостереження арбітражу взагалі повинна відповідати принципам лояльності, прозорості, чесності, загальним морально-етичним нормам.Офіційним особам матчу забороняється робити заяви в громадських місцях (перед громадськістю), навіть шляхом використання електронних листів або власних Інтернет-сайтів, брати участь у групових обговореннях, списках розсилок, форумах, блогах та в іншому подібному до них, робити заяви у будь-якій формі та давати інтерв’ю будь-яким ЗМІ, які висвітлюють матчі, що проводяться зазначеними вище особами, за винятком тих випадків, коли вони заздалегідь отримали на це дозвіл від відповідного комітету КОАФ. Офіційні особи мають право вільно робити заяви та давати інтерв’ю щодо якості професійних дій (виконаної роботи – арбітражу/спостереження арбітражу) лише після того, як органи футбольного правосуддя КОАФ ухвалили своє рішення щодо відповідних матчів, при цьому вони повинні надаватися лише у вигляді уточнень та роз’яснень і не містити будь-яку оцінку технічних дій та дисциплінарної поведінки, власної або інших офіційних осіб матчу.

Стаття 28. Призначення арбітрів. 

  1. Комітет арбітрів КОАФ призначає на кожний матч офіційних осіб матчу – арбітра, асистентів арбітра та четвертого арбітра (по можливості), котрі наділяються винятковими повноваженнями щодо застосування та трактування Правил гри. Окрім того, призначається також спостерігач арбітражу, до компетенції якого входить оцінювання якості арбітражу офіційних осіб матчу.
  2. У разі неможливості виїзду на матч призначених арбітрів, їхню заміну проводять відповідальні особи від Комітету арбітрів КОАФ.
  3. Прохання щодо заміни арбітрів, призначених на матч, до розгляду не беруться.
  4. Призначення арбітрів на матчі під егідою КОАФ проводять відповідальні особи від Комітету арбітрів КОАФ. Інформація про призначення одразу надається куратору змагань.
  5. Офіційним особам матчу забороняється підтримувати професійні контакти та співпрацювати у будь-якій формі, навіть випадковій та нетривалій, зі ЗМІ щодо питань, пов’язаних із футболом. Офіційні особи матчу в тому разі, коли вони заздалегідь отримали дозвіл від відповідного комітету КОАФ, мають право робити заяви та давати інтерв’ю відповідно до положень Статутів УАФ, КОАФ та Регламенту Комітету арбітрів КОАФ і Положення про делегатів УАФ та КОАФ, на загальні теми або на ті, що пов’язані з діяльністю Комітету арбітрів КОАФ, Комітету розвитку футболу в регіонах КОАФ та Комітету стадіонів та безпеки гри  КОАФ.
  6. Арбітраж матчів змагань КОАФ проводиться арбітрами та асистентами, список яких складається та затверджується Комітетом арбітрів КОАФ. Цей список надається для інформування Виконавчому комітету КОАФ.
  7. Офіційні особи матчу зобов’язані негайно повідомити Комітет арбітрів КОАФ про будь-яке відхилення від норми, яке може обмежити психічно-фізичну придатність до арбітражу.
  8. Офіційні особи матчу зобов’язані негайно повідомити Комітет арбітрів КОАФ та Комітет проведення змагань КОАФ про будь-яку інформацію, що стала відома їм про скоєння або намір (спробу) скоїти порушення принципів чесної гри чи маніпулювання результатом матчу.
  9. Офіційні особи матчу зобов’язані дотримуватися загальних норм поведінки, що стосуються заборони вживання різноманітних медичних препаратів, які впливають на зміну показників спортивних результатів. 

Стаття 29. Обов’язки та функції арбітрів.

  1. Арбітри зобов’язані прибути до міста проведення матчу (стадіон) не пізніше ніж за одну годину до початку матчів змагань КОАФ.
  2. У разі неможливості прибуття на матч, терміново повідомити про це Комітет арбітрів КОАФ.
  3. У разі неприбуття команди на матч, винятково за підтвердженої відсутності делегата (спостерігача) КОАФ, терміново повідомити про це куратора змагань.
  4. У разі неприбуття делегата (спостерігача) КОАФ на матч, перевірити наявність відповідної документації та ухвалити рішення щодо можливості проведення матчу.
  5. За 45 хвилин до початку матчу перевірити екіпірування футболістів і виключити можливість наявності у них предметів, зокрема ювелірних виробів, що становлять небезпеку як для них самих, так і для інших футболістів.
  6. 4-й арбітр (за наявності) надає допомогу арбітру відповідно до положень, зазначених у Правилах гри IFAB, забезпечує контроль за перебуванням і поведінкою футболістів, офіційних представників у технічній площі та ігровій зоні під час матчу.
  7. Упродовж 30 хвилин після закінчення матчу оформити рапорт арбітра, викласти інформацію про всі дисциплінарні санкції, застосовані до футболістів та/або офіційних представників, і будь-які інциденти, що виникли до, під час та після матчу та обов’язково ознайомити представників клубів із змістом рапорту арбітра та на їх вимогу надати копію рапорту арбітра.
  8. Упродовж 30 хвилин після закінчення матчу надіслати на електронні адреси kyivska.off@gmail.com та val.valerko@gmail.com оформлений належним чином Рапорт арбітра (PDF формат) та відповідальній особі (на пошту та\або вайбер) від КА КОАФ.
  1. У разі, якщо пред’являлися червоні картки або відбулись будь-які інші серйозні інциденти, арбітр складає додатковий детальний звіт і направляє його на електронні адреси kyivska.off@gmail.com та val.valerko@gmail.com упродовж 24 годин після закінчення матчу.
  2. У випадку надзвичайних обставин, неможливості проведення матчу з метеоумов або з інших причин, які, на думку арбітра, небезпечні для здоров’я гравців, матч повинен бути перенесений на інший стадіон або відмінений. Рішення про неможливість проведення матчу виносить арбітр разом з делегатом (спостерігачем арбітражу) матчу. Місце і дату проведення зустрічі в цьому випадку визначає Комітет проведення змагань КОАФ.

ГЛАВА V. ІНСПЕКТУВАННЯ 

Стаття 30. Здійснення інспектування.

Інспектування здійснюють делегати (спостерігачі арбітражу), рекомендовані Комітетом  арбітрів КОАФ  для виконання своїх функцій у відповідних  лігах Київської області.

Стаття 31. Призначення делегатів (спостерігачів арбітражу).

  1. Призначення делегатів (спостерігачів арбітражу) проводить Комітет арбітрів КОАФ. Протокол призначень підписує голова Комітету арбітрів КОАФ або, за його відсутності, заступник голови. Відповідна інформація надається куратору змагань.
  2. У разі неявки делегата на матч його заміну здійснює Комітет арбітрів КОАФ.
  3. Прохання клубів або інших організацій про заміну делегата,призначеного на матч, до розгляду не приймаються.

Стаття 32. Обовязки делегата (спостерігача арбітражу).

  1. Прибути до міста (села, селища) не пізніше, ніж за одну годину до його початку.
  2. У випадку неможливості прибути на матч одразу повідомити про це телефоном Комітет арбітрів КОАФ і куратора турніру.
  3. Провести інспекцію стадіону (стан футбольного поля та його готовність до матчу, включаючи розмітку поля, розміри воріт, кутових флагштоків),роздягалень команд, кімнат арбітрів, делегата (інспектора), засобів надання першої медичної допомоги. Арбітр, асистенти арбітра та резервний арбітр повинні брати участь в інспекції футбольного поля спільно з делегатом (спостерігачем арбітражу).
  4. Перевірити наявність документів, які засвідчують готовність стадіону до проведення матчу:

а) акту (сертифікату) комісії з контролю за станом спортивних споруд;

б) паспорту стадіону, зареєстрованого КОАФ;

в) дозвольних документів на проведення змагань у воєнний час і план евакуаційних заходів.

  1. У разі відсутності вказаних документів і/або невиконання вимог, установлених Регламентом, терміново повідомити про це КОАФ і вжити всіх необхідних заходів щодо усунення виявлених недоліків у підготовці стадіону до матчу.
  2. У разі серйозних порушень Регламенту прийняти рішення про відміну матчу, попередньо повідомивши про це КОАФ.
  3. У разі відсутності правоохоронних органів(стюардів) і/або медичних працівників на стадіоні, спостерігач арбітражу і арбітр повинні зробити відповідний запис у протоколі арбітра.
  4. У разі не прибуття команди на матч терміново повідомити про це куратора турніру.
  5. Якщо арбітр не може виконувати свої функції – прийняти рішення про його заміну одним із асистентів арбітра, на місце якого відповідно призначити асистента арбітра з числа затверджених місцевою федерацією (комітетом) арбітрів (асистентів арбітра).
  6. У разі повідомлення про повітряну тривогу прийняти рішення про призупинення матчу і надалі діяти за порядком, прописаним у відповідних дозвольних документах.
  7. Заповнити Рапорт делегата (спостерігача арбітражу) з повним, об’єктивним відображенням усіх обставин організації матчу, інцидентів, що виникли до, під час та після його проведення, виставити оцінки арбітрам на підставі методичних вказівок і особистого аналізу.
  8. Оперативно,упродовж півгодини після закінчення матчу, проінформувати куратора турніру про технічні результати матчу та інциденти, що мали місце до, під час і після матчу.
  9. У разі інцидентів, що мали місце до, під час і після матчу, проінформувати про це офіційних осіб команд та КОАФ і протягом 24 годин після закінчення матчу надіслати до КОАФ рекомендованим листом за адресою: 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 16/108, Київське об’єднання асоціацій футболу додатковий Рапорт, у якому детально викласти перебіг відповідних подій.

Стаття 33. Повноваження делегата та наглядової комісії.

  1. Делегат контролює організацію проведення матчу, дотримання вимог Регламенту, відповідних документів КОАФ з питань забезпечення громадського порядку і безпеки на стадіоні та прилеглій території до, під час і після матчу.       

ГЛАВА VI. ПЕРЕХОДИ ФУТБОЛІСТІВ ІЗ КЛУБУ В КЛУБ 

Стаття 34. Статус футболіста-аматора.

  1. Футболісти, які беруть участь у змаганнях під егідою КОАФ, мають статус футболіста-аматора.
  2. Аматором є футболіст, який не одержує винагороди, крім компенсації фактичних витрат, пов’язаних з його діяльністю у футболі. Допускається компенсація витрат на харчування, проїзд і розміщення під час змагань та на екіпірування, страхування і підготовку.
  3. Футболіст-професіонал не може брати участь у змаганнях аматорського футболу. 

Стаття 35. Переходи футболістів.

  1. Футболіст має право на перехід до іншого клубу в установлені Регламентом реєстраційні періоди (05 серпня – 18 вересня 2024 року та 25 березня – 05 травня 2025 року).
  2. Переходи та дозаявки футболістів у післяреєстраційні періоди не дозволяються, за винятком дозаявки воротаря у випадку форс-мажорної ситуації і з обов’язковим наданням офіційних, медичних зокрема, документів.
  3. Футболіст, який відсторонений від участі в матчах, у випадку переходу відбуває залишок відсторонення в новому клубі.

Стаття 36. Поновлення статусу футболіста-аматора.

Футболіст-професіонал може бути класифікований як футболіст-аматор тільки після закінчення терміну тридцяти днів від припинення діяльності в статусі професіонала. Вказаний термін визначається від дати, коли футболіст брав участь в останньому для нього календарному матчі як професіонал.

Стаття 37. Реєстрація, заявка та допуск футболістів до участі у змаганнях.

  1. Футболіст, який бажає брати участь у змаганнях КОАФ як футболіст – аматор, повинен бути зареєстрований та заявлений КОАФ.
  2. Реєстрація футболіста полягає у видачі “Паспорта футболіста” і відповідних записів у Єдиній базі УАФ.
  3. Тільки зареєстрований футболіст має право бути заявленим та брати участь у змаганнях під егідою КОАФ.
  4. Футболіст може бути зареєстрований протягом одного року (змагального сезону) щонайбільше у трьох клубах. Протягом цього періоду футболіст має право виступити в офіційних змаганнях тільки за два клуби, але водночас – ні. Це правило – «Один гравець – одна команда» – поширюється як на обласні, так і на регіональні офіційні турніри. Порушення правила «Один гравець – одна команда» карається дискваліфікацією, термін якої визначає Контрольно – дисциплінарний комітет КОАФ, а також штрафними санкціями до команди, яка свідомо допускає це порушення.

Стаття 38. Порядок видачі “Паспорта футболіста”.

  1. Видачу “Паспорта футболіста” проводить КОАФ (вона може визначити орган (особу), який (а) здійснює видачу “Паспорта футболіста”).
  2. Футболіст, який не має “Паспорта футболіста”, до змагань не допускається та не може бути заявлений за клуб.
  3. При переході футболіста до іншого клубу йому видається новий Паспорт.
  4. Для отримання “Паспорта футболіста” клуб повинен перерахувати, згідно з пунктом 4 статті 26, на р/р ГС “Київське об’єднання асоціацій футболу”   п/р  IBANUA193003460000026009021887902  в АТ «Альфа-банк» м.Києва
    МФО 300346
    ЄДРПОУ  24591483,  
    визначену Регламентом суму із позначкою “індивідуальний внесок за участь футболістів-аматорів”. 

Стаття 39. Порядок виклику та відрядження футболіста до збірної КОАФ (Київської області).

  1. Футболіст, член збірної команди Київської області, в обов’язковому порядку відряджається клубом до збірної команди на матчі:

а) дати яких вказані в Єдиному календарі спортивно-масових заходів Управління з питань фізичної культури та спорту чи Української асоціації футболу;

б) усі матчі, щодо яких діє необхідність відряджати футболістів на основі спеціального рішення УАФ.

  1. Усі витрати з відрядження та участі футболіста в змаганнях у складі збірної Київської області несе Управління з питань фізичної культури та спорту Київської обласної державної адміністрації. 

ГЛАВА VIІ. ДИСЦИПЛІНАРНІ САНКЦІЇ

Стаття 40. Перелік штрафних санкцій, що застосовуються КДК КОАФ.

  1. У випадку неетичної або хуліганської поведінки футболіста на змаганнях (нецензурні вислови, образи футболістів, арбітрів, офіційних осіб, бійка, навмисне завдання травм супернику), Контрольно-дисциплінарний комітет КОАФ накладає на даного футболіста та клуб дисциплінарні та штрафні санкції.
  2. Перелік штрафних санкцій, що застосовуються Контрольно-дисциплінарним комітетом КОАФ :

2.1. Стосовно клубів (команд):

– попередження;

– суворе попередження;

– анулювання результату матчу;

– присудження команді технічної поразки (0:3);

– позбавлення турнірних очок;

– дискваліфікація стадіону;

– проведення гри на нейтральному полі в іншому місті;

– грошовий штраф;

– виключення зі складу учасників чемпіонату та Кубка Київської області.

   2.2. Стосовно офіційних осіб клубу (команди):

– попередження;

– суворе попередження;

– дискваліфікація або усунення від виконання службових функцій на певну кількість ігор або період часу, без права працювати в Київській області;

– грошовий штраф у розмірі , що передбачений Дисциплінарними правилами.

2.3. Стосовно футболістів:

дискваліфікація за провини, допущені під час проведення матчу – згідно з Дисциплінарними правилами КОАФ;

– за другу жовту картку в одній зустрічі –  автоматично 1 матч;

– за  позбавлення очевидної можливості забити м’яч – автоматично 1 матч;

– за спробу фізичного впливу на арбітрів, асистентів арбітра, делегата чи іншої офіційної особи – спеціальне рішення КДК;

– за перші 4 (чотири) жовті картки, отримані в обласному чемпіонаті, футболіст дискваліфікується на 1 матч. За кожні подальші 4 (чотири) жовті картки дискваліфікація, відповідно, збільшується на одну зустріч і штраф 500 грн. (починаючи з дев’ятої – 1000 грн штрафу та пропуск одного матчу за кожну наступну картку);

– гравець, прямо вилучений з поля, автоматично дискваліфікується на 1 матч і не бере участі в календарних матчах до рішення КДК КОАФ, а до клубу застосовуються штрафні санкції – 1000 грн. і дисциплінарні санкції , визначені рішенням КДК КОАФ;

– за 6 (шість) жовтих карток у матчі команда штрафується на 1000 грн;

– футболіст, термін дискваліфікації якого закінчився, не може брати участі в наступних іграх до тих пір, поки на р/р КОАФ не надійдуть кошти за його дискваліфікацію;

– не зіграний з будь-яких причин матч чемпіонату, першості або Кубка Київської області не входить у кількість ігор, яку футболіст повинен пропускати у зв’язку з дискваліфікацією.

Дискваліфікація за інші провини:

Спеціальне рішення КДК КОАФ.

Стаття 41.Облік дисциплінарних санкцій, застосованих арбітром.

  1. У разі застосування арбітром дисциплінарних санкцій враховуються всі жовті картки, отримані футболістом.
  2. Жовті картки, отримані в ході одного сезону, не переносяться з одних змагань до інших і не враховуються разом (Чемпіонат плюс Кубок).
  3. Попередження, що отримані перед кубковим фіналом або суперкубковим поєдинком, не впливають на участь футболіста в матчі. Це стосується і вилучення з поля за дві жовті картки в одному матчі та вилучення з поля за позбавлення суперника очевидної можливості забити м’яч.
  4. При переході футболіста в інший клуб однієї ліги протягом сезону жовті картки не анулюються.
  5. Клуб зобов’язаний самостійно вести облік карток, отриманих футболістами,і несе за це відповідальність.
  6. Дві жовті картки, отримані в одному матчі, прирівнюються до вилучення. У такому випадку футболіст підлягає відстороненню на один матч без рішення Комітету проведення змагань, а раніше отримані попередження не анулюються.
  7. Футболіст, який отримав червону картку, не має права брати участь в офіційних матчах до рішення Комітету проведення змагань та закінчення терміну його відсторонення. Термін дії відсторонення футболіста від участі в матчах розпочинається з моменту вилучення футболіста з поля.
  8. Футболіст, який не отримав червону картку, але здійснив порушення, що не відображене в Рапорті арбітра, має право брати участь у матчах до рішення Комітету проведення змагань.

Стаття 42. Терміни розгляду заяв та застосування дисциплінарних санкцій.

  1. Заяви приймаються до розгляду органами футбольного правосуддя КОАФ не пізніше трьох місяців від дня здійснення порушення вимог Регламенту.
  2. Дисциплінарні санкції застосовуються не пізніше одного місяця від дня виявлення порушення вимог Регламенту. 

ГЛАВА VIII. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 43. Розгляд і вирішення спірних питань. 

Розгляд і вирішення всіх спірних питань, які виникають між клубами, офіційними особами та футболістами, здійснюється виключно під юрисдикцією КОАФ.

Стаття 44. Інші питання. 

  1. Зміни та доповнення до Регламенту розглядає та затверджує Виконком КОАФ.
  2. Усі додатки до Регламенту є його невід’ємною частиною.
  3. Розгляд та прийняття рішень з інших питань, що не врегульовані Регламентом, є виключною компетенцією Виконкому КОАФ на основі законодавства, вимог ФІФА, УЄФА, УАФ та КОАФ.
  4. Регламент набуває чинності з моменту його затвердження Виконкомом КОАФ і діє до завершення цьогорічного сезону.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *